کد مطلب: 173140
طي مراسمي
سرپرست جديد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل منصوب شد+تصاوير
تاریخ انتشار : 1397/09/22
نمایش : 2464
طي آئيني که در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل با حضور مسئولين استاني و شهرستاني برگزار شد ، سرپرست جديد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل معرفي گرديد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز، مراسم توديع و معارفه رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل ظهر ديروز با حضور  سيد راشد جزايري رئيس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختياري،حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل ،مسئولين شهرستاني و جمع کثيري از اقشار مختلف مردم در محل سالن اجتماعات  شبکه بهداشت و درمان اردل  برگزار شد.

 حجت السلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در اين مراسم  گفت : خداوند علم و دانش را در کنار ما قرارداده و بايد تلاش کنيم با دستيابي به آن هم خودمان رشد کنيم و هم ديگران از آن بهره مند گردند.

حجت الاسلام بهرامي افزود : اخلاص در عمل بسيار ارزشمند است و علم درست آن است که عمل ، نتيجه و تاثير ارزشمند آن را در جامعه به وضوح ببينيم.

سيد راشد جزايري رئيس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختياري در ادامه نيز  اظهار داشت: مديريت قديمي هم از لحاظ اخلاقي و هم از لحاظ کاري نمونه بود .

جزايري افزود:اقدامات ارزنده بخش بهداشت و درمان در شهرستان  اردل ملموس ترين خدمات صورت گرفته در اين شهرستان است و اميدواريم با توجه به عزم مصصم وزارت بهداشت در ادامه برنامه ها و خدمات طرح تحول سلامت، همچنان با همت همگاني و عزم مسئولين اين شهرستان شاهد ارتقاء و توسعه روز افزون حوزه سلامت شهرستان  اردل باشيم.

همچنين عليرضا رئيسي رئيس جديد شبکه بهداشت و درمان شهرستان  اردل در پايان با بيان خلاصه‌اي از سوابق گذشته خود اظهار داشت: ما به عناوين و مسئوليت‌ها به‌عنوان يک منصب نگاه نمي‌کنيم، بلکه اين عناوين بار امانتي است که بر دوش ما گذاشته شده و بايد آن را افرادي که پس از ما عهده‌دار اين منصب خواهند شد، بسپاريم.

سرپرست جديد شبکه بهداشت و درمان شهرستان  اردل ضمن تقدير از خدمات ارزشمند مهندس اميدي افزود: بنده به عنوان فرزند کوچکي از اين شهرستان همه تلاش خود را به کار خواهم بست که در راه اعتلاي نام شبکه گام بردارم.

در اين مراسم از زحمات 4 ساله مهندس  اسماعيل اميدي مدير پيشين  شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل تقدير شد و مهندس عليرضا رئيسي به عنوان سرپرست جديد اين شبکه معرفي شد.

انتهاي پيام/570ه


 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg